Nyyh. Isla työsti tänään ensimmäisen taideteoksensa käyttökelvottomaksi. :( Henkan varvassandaaleille saa sanoa auf Wiedersehen. Normaalisti yksien varvassandaalien surkea kohtalo tuskin näin surettaisi, mutta minä olen kuulkaa neljä vuotta yrittänyt saadan Henkan ostamaan släpärit, mutta kun sen mielestä hiekka varpaissa ei ole kiva asia! Nyt se oli sitten ihan omatoimisesti ostanut sellaiset Jenkeissä ollessaan, ja voi kuinka minä niistä iloitsin. Islakin iloitsi. Remmi purtu poikki ja pohja täynnä naskalin jälkiä. Nice.
Hämmästyttävää sinänsä, että näiden 7 viikon yhteiselon aikana tämä oli ihka ensimmäinen sen suurusluokan tuhotyö, että hammaskaluston kohdannut vastustaja joudutaan lopettamaan.

"Näin söpö ja pieni ja pörrönen ja kiltti mää oon.1239129485_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Aikaisemmin puruvimmaa on saanut tuta vain sallittavat kohteet (ja kädet ja jalat ja Unna ja ... )
1239129672_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Islalla on ollut tänään muutenkin vähän BÖÖ-päivä. Käytiin Kalevan uimahallin takanurtsilla ottaan vähän naksujuttuja ja heiteltiin palloa. Kesken touhun pörrö pisti oikein matalaksi ja möreäksi haukuksi kohti tyhjää nurmikenttää. Minä olin ihan haavi auki, "ha?!" Ketään, mitään näy missään ja neiti meni niin hämilleen näkemistään möröistä, ettei namitkaan enää kelvannut. Ihme tyyppi.